BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 12 December 2011

hello . nak knl dgn sahabat-sahabat hafiz tak ? jom knl sama mereka . hehe

haha . this is my sahabat . nama dia ialah awang mohd muizzudin . dia ni skallow sikit . nakal pulak tu . haha . tapi lawak dia best lah . hahaha ! muiz katakan ! lol ! hahah
ini pula . haha . nama dia abang ahmad amni . haha , dia ni seorang yg penyabar dgn karenah kawan2 nya . haha . dia jenis suka bergurau , haha . tapi kami semua suka kawan dgn dia . kami selalu mengadu masalah dekat dia . sbb dia tahu mcm mane nak menyelesaikan masalah . dia kazen saya juga tau . heheh . kazen paling rapat . huhu . =)
ish3 , dia ni lah madani bin hazmi , hehe . aiyo . dia ni tinggi punya org . haha . sekarang berumur 14 tahun . tahun 2012 berumur 15 tahun . PMR tau . sama juga dgn muiz tu . haha . si senyum ngegeh katakan . :p
ni pulak . haiya . name dia khairul ikhwan . hehehe . sama umur dgn madani and muiz . haha . wan ni mcm mane perangai dia ekk ? lebih kurang sama mcm muiz . tapi ada lain sikit . budak selalu buat kecoh . hahaha!
hah ! ni pulak . nama dia awang mohd zaki . budak ni sama umur aku . 13 tahun . hahaha . samseng jalanan . hahaha ! budak samseng ni. fuh . awek melekat kat pinggang . hahaha . teruskan usaha anda . :p
haha . jaha . nama dia awang zulazhar . heh ! budak ni ikut cakap kita . rajin . hahaha . tapi selalu buat lawak bodoh ? haha . cewahh . sama umur je . heheheh

now sampai ne je blog . nanti update lagi . dadaaa ~

0 comments: